Skip to content

Jobb smartere med HubSpot i Teams

hubspot-logo-768x223

Nå kan du kombinere verdens sterkeste samhandlingsplattform med din foretrukne CRM-løsning!

Med ONwork har du full kontroll på all informasjon og dokumentasjon som er knyttet til casen, og oversikt over hva som er delt både internt og med kundene. Samtidig er det lett å involvere hele teamet - både før og etter at salget er i boks.

pusle-hubspot-noninja-01

Kom hurtig i gang med tilbudet

Når dealen har nådd et definert trinn i pipelinen, oppretter vi et Teams-rom automatisk etter ønsket mal. Dermed ligger alt du trenger i en salgsprosess klart når du trenger det.

Rommet lukkes ikke igjen før alle obligatoriske aktiviteter er gjennomført, slik at du er sikker på å komme helt i mål!

Gi dine kollegaer i leveranse en god start

Når du avslutter dealen, gjør vi salgsinformasjonen lett tilgjengelig for dine kollegaer på leveranse. Alle finner nødvendig informasjon i arkivet eller i leveranserommet - uten å måtte lete. Når du er sikker på at du har riktig informasjon, er det lettere å innfri kundens forventinger.

kolleger-01
ninja-kontakt

Samme kontakt gjennom hele verdikjeden

Fra første kontakt til ferdiglevert tjeneste eller produkt, tar ONwork vare på viktig informasjon og kommunikasjon knyttet til sentrale kontaktpersoner hos kunden. Dermed har du full kontroll på historikken - uansett hvem i verdikjeden som har jobbet med kunden din.

"Å samle all informasjon og dokumenter til dealen er utrolig viktig for oss. Med koblingen mellom HubSpot og Teams har ONwork gitt oss en helt ny hverdag."
fredrik-500x523
Fredrik Karlstad
Marked og Salgssjef, MainTech AS
MainTech

Se hvilke data vi flytter

Group 9
Kundeinformasjon

Kunderegisteret kopieres over til ONwork for å kunne benyttes inn i Teams for å sette dimensjoner på informasjonen som lagres der.

Group 9
Kontaktinformasjon

Informasjonen knyttet til kontaktpersoner kopieres over til ONwork for å kunne benyttes inn i Teams. Dette gir mulighet for å gjøre kontaktregisteret tilgjengelig for hele organisasjonen. 

Group 9
Salgscaser

All informasjon knyttet til en salgscase overføres til ONwork for å kunne opprette Teamsrom for tilbudsarbeidet. Tidspunktet for opprettelse av et tilbudsrom defineres ut fra ønsket steg i salgsprosessen. Type Teamsmal som skal benyttes kan stures fra HubSpot.

Group 8
Status tilbudsproduksjon

ONwork sikre at alle obligatoriske dokumenter er ferdigstilt og arkivert før salgscasen kan avsluttes. Når alle aktiviteter er ferdigstilt sendes det informasjon til HubSpot for endelig avslutning av casen. 

Group 8
Mailkommunikasjon

Mailer som lagres i tilbudsrommet i Teams på en salgscase overføres til HubSpot i mailloggen på kontaktspersonen og den aktuelle casen. Fra HubSpot kan brukerne åpne mailen via en link.

Her er eksempler på hvordan vi gjør tilbudsarbeidet enklere

  • Automatisk tilbudsrom

    Alt er på plass når du trenger det og inneholder blant annet bedriftens egne maler, sjekklister og epost-arkiv

  • Obligatoriske dokumenter

    Mulighet for å sikre at alle formelle dokumenter er på plass før dealen avsluttes

  • Link mellom tilbud og deal 

    Vi gir deg en link mellom dealen i HubSpot og et tilbudsrom i Teams

  • Kontrollert avslutning

    Når dealen lukkes, arkiveres Teamsrommet automatisk og det er enkelt å finne det igjen når du trenger det neste gang

  • Mailer synkroniseres til HubSpot

    Mailer som lagres i Teams synkroniseres fortløpende over til HubSpot

  • Informasjon tilgjengelig for alle

    All informasjon og kommunikasjon vil være tilgjengelig for resten av selskapet etter salg har closet dealen

Vil du vite hvordan det fungerer? Få tilsendt en demo!

Legg igjen epost-adressen din så sender vi deg en video av HubSpot integrert i Teams med ONwork.

Group 4