Skip to content

Fleksibel prismodell

Vi lever av fornøyde kunder – derfor har vi ingen bindingstid

 

Group 23
ninja-kontakt

Løpende abonnement - Månedlig

Priseksempel 1

En god start 

10 brukere

 

 

Kr.  196 / pr. bruker

Selskapet har fått samlet sine filer og ikke minst mailer i Teams på en strukturert måte som forenkle hverdagen for alle.

Nå er informasjonen lett å finne.
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Basis - Startpakke
  • Mail

Priseksempel 2

Stort fokus på dokumenthåndtering

25 brukere

Kr.  354 / pr. bruker

Selskapet har en stor andel viktige dokumenter som skal håndteres på en strukturert måte i forhold til arkivering og historikk.

Dette skjer nå enkelt og som en integrert del av den daglige arbeidsprosessen.
 
 
 
  • Basis - Startpakke og Pluss
  • Mail
  • Prosess
  • Arkiv - Basis og pluss

Priseksempel 3

Full kontroll på hele arbeidsflyten

50 brukere

Kr.  189 / pr. bruker

Selskapet ønsker å sikre at alle planlagte aktiviteter i arbeidsprosessen blir gjennomført for å sikre høy kvalitet i alle leveranser og hurtig kunne omstille seg til endringer.

Nå blir de ansatte sluset gjennom hverdagen på en elegant måte uten unødvendig ekstra jobb. 
 
 
 
  • Basis - Startpakke og Pluss
  • Mail
  • Prosess
Ønsker du pris for din bedrift?

Teknisk oppsett

Løsningen krever minimalt med installasjon, men siden den skal kommunisere med Microsoft365-plattform vil det være nødvendig å foreta noe individuell teknisk konfigurering.
  • Etablering av systembruker
  • Oppkobling mot Microsoft 365
  • Basis oppsett av ONwork med eksempelmaler
  • Test og verifisering
Varighet:    1-2 dager fra bestilling
Pris:            Fra ca. 8 000,-
 
Installasjon

 

 

Ninja Winner

Godt igang med ONwork


Siden ONwork leveres uten noen form for binding er vår suksess basert på at dere lykkes med produktet. Derfor er en god implementering i organisasjonen og løpende support like viktig for oss som for dere. ONwork bistår dere med å få full effekt av produktet hele veien fra oppstart og i den videre utviklingen.

Vi anbefaler derfor at man velger en av våre oppstartspakker:

  • Opplæring av superbruker
    Basis opplæring for utvalgte ressurser for å administrere og forvalte løsningen.
  • Rådgivning/veiledning
    Timebank som kan benyttes for bistand for superbruker (2 timer)

Kr.   5 000,-

Ofte stilte spørsmål


Hva inngår i det løpende abonnementet?

Løsningen er basert på en tett integrasjon mot Microsoft 365. Siden dette er en skytjeneste som er i kontinuerlig utvikling må løsningen løpende oppdateres både med tanke på eksisterende og ny funksjonalitet.

ONwork tar derfor ansvaret for følgende løpende aktiviteter som er inkludert i abonnementsprisen:

  • Daglig drift for å sikre stabiliteten
  • Løpende oppdatering og nødvendig tilpasninger
  • Videreutvikling av funksjonalitet i Løsningen
  • Support tjeneste for innmelding av feil 
Kan jeg kjøpe flere moduler etter hvert?

ONwork er en fleksibel løsning som det skal være mulig å vokse med. Det betyr at dere når som helst kan kjøpe nye moduler ettersom behovene oppstår.

Skulle enkelte moduler ikke stå til forventningene kan man når som helst fjerne disse uten noen form for binding. 

Må vi betale for alle ansatte hvis de ikke bruker løsningen?

Det faktureres kun for de brukerne som er lagt til som medlemmer i de Teamene i Teams som er opprettet i ONwork. 

Standard Teams kan benyttes som normalt etter ONwork er installert. Det betyr at dere står fritt til å velge hvor mange betalende brukere dere ønsker inn i ONwork uten de øvrige ansatte blir berørt.

Hva skjer hvis vi sier opp abonnementet?

Etter mottatt oppsigelse vil ONwork bli avinstallert.

All kundedata i løsningen blir liggende igjen i miljøet deres og vil være tilgjengelig i Teams som normalt.

Hvordan er betalingsbetingelsene?

Bruken av løsningen faktureres månedlig på etterskudd. 
Det påløper et fakturagebyr på kr. 49,- NOK per måned for å dekke våre kostnader knyttet til fakturering og betalingsoppfølging.

Vår  standard betalingsfrist er satt til 14 dager.